Postcode actie

Wijkwinnaars

Win jij? Dan wint je hele straat!

Organiseer je eigen postcode actie voor je eigen verzorgingsgebied en daarbuiten. 

Uniek aan dit concept is dat er altijd meerdere winnaars zijn. Het zorgt voor meer binding en samenhorigheid in zowel de buurt als in de winkel! 
Deze postcode actie is gebaseerd op de postcode loterij; als een buurt de straatprijs wint, wint meneer Jansen van nummer 6 de hoofdprijs (een Airfryer) , mevrouw van der Steen van nummer 12 en meneer van Dijk van nummer 20 krijgen frietjes. 
 

Demo Wijkwinnaars



 

 

Postcode actie Wijkwinnaars

Hoe werkt het?

Eén persoon wint een hoofdprijs die dagelijks of wekelijks wordt uitgereikt. Maar ook de bewoners van dezelfde wijk of straat (met dezelfde postcode) die een voucher hebben geactiveerd, winnen. Weliswaar niet dezelfde prijs, maar wel altijd een leuk gratis product dat aan de hoofdprijs is gekoppeld. De Airfryer gaat als hoofdprijs naar één adres en de rest van de straat of wijk ontvangt friet. De prijzen kunnen opgehaald worden in de winkel: een feestelijk moment! 


Ook een postcode actie voor jouw bedrijf?

Jij levert de prijzen, wij doen de rest! Van suggesties voor prijzen en een persoonlijke website tijdens de actie, grafische vormgeving, tot de POS-materialen (zoals posters, plafondhangers, banners, displays etc.) die de actie ondersteunen. We adviseren over de unieke momenten in de campagne (uitreiking prijzen, aankondiging, online exposure) en kunnen waar nodig ondersteunen in de promotie. Klanten dienen eenmalig hun naw-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Zo bouw je aan een interessant klantinformatiesysteem. Daarnaast monitoren we  de gegevens gedurende de actie. Dit vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.

 

Stap voor stap:
  1. Klanten ontvangen bij aankoop van een bepaald bedrag een voucher
  2. De voucher kunnen ze inwisselen op jouw eigen actiewebsite. Het dashboard dat hiervoor is ontwikkeld, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties. 
  3. Iedere dag of iedere week worden de hoofd- en subprijzen bekend gemaakt (ideaal via Social Media).
  4. De prijzen kunnen opgehaald worden in de winkel: feestelijk moment!

 

Doel: Klantentrekker | Nieuwe klanten | Loyaliteit | Omzetverhoger | Herhalingsbezoek | Fun
 

Bekijk infosheet Wijkwinnaars


Stuur mij meer info