Online Prijzenfestival

Het Online Prijzenfestival is een geweldige manier om interessante klantgegevens te verzamelen. Deelnemers sparen online actiecodes. Ze kiezen voor een gegarandeerde prijs of dingen mee naar één van de hoofdprijzen.

Online Prijzenfestival
Nederlanders zijn gek op spaaracties. Met het Online Prijzenfestival behoort het plakken van zegeltjes voorgoed tot de verleden tijd. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een actiecode. Deze actiecodes kunnen zij online toevoegen aan de digitale spaarkaart. Met volle kaart kun je kans maken op één van de hoofdprijzen. Maar direct de spaarkaart verzilveren kan ook. De daarvoor bedoelde weekprijzen zijn aantrekkelijke kortingen of ‘drie halen-twee betalen’ acties in de eigen supermarkt of winkelcentrum.

Hoe werkt het?
Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een actiecode. Deze kunnen zij online activeren op de speciale feestelijke actiewebsite. Uiteraard kan dit alleen door naw-gegevens achter te laten. Zo bouwt u aan een interessant klantinformatie systeem. Het dashboard dat hiervoor ontwikkeld is, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties. Gedurende de retail actie versturen wij regelmatig nieuwsbrieven; met nieuws en speciale acties. Hiermee zetten we de deelnemers aan om mee te blijven doen.

Klantenbinding
Het Online Prijzenfestival is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die worden verstuurd. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar ook tussendoor vallen mensen soms in de prijzen.