Online spaaractie

Online Prijzenfestival

De perfecte combinatie tussen on- en offline!

Wij hebben de oplossing met een perfecte mix van on- en offline: het Online prijzenfestival! 

Met deze online spaaractie behoort het plakken van zegeltjes voorgoed tot de verleden tijd. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode. Deze actiecodes kunnen ze op jouw eigen actiewebsite toevoegen aan een digitale spaarkaart.
Een volle spaarkaart kan ingezet worden als lot op een hoofdprijs (bijvoorbeeld een reis voor 2 personen, een TV, een fiets, etc). Maar de volle spaarkaart kan ook direct worden verzilverd voor een "gegarandeerde weekprijs". Hiermee kan de klant direct een tegoedbon krijgen voor een gratis product, mooie korting of ‘drie halen-twee betalen’ acties in de eigen supermarkt of winkelcentrum. Win-win voor iedereen!

 

Demo Online Prijzenfestival



 

Online spaaractie prijzenfestival

 

Hoe werkt het? 

  1. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode.
  2. Deze kunnen zij online activeren op jouw speciale feestelijke actiewebsite. Klanten dienen eenmalig hun naw-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof).  Het dashboard dat hiervoor is ontwikkeld, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.
  3. Als de spaarkaart van een klant vol is, kunnen ze deze inwisselen voor een hoofd- of weekprijs. Jij stelt de prijzen beschikbaar. Wij regelen de rest: van instore-promotie tot Instagram en/of Facebookcampagne, wij stappen in waar jij wilt.
  4. Gedurende de retail actie versturen wij regelmatig nieuwsbrieven; met nieuws en speciale acties. Hiermee zetten we de deelnemers aan om mee te blijven doen.
  5. We adviseren over de unieke momenten in de campagne (uitreiking prijzen, aankondiging, online exposure) en kunnen waar nodig ondersteunen in de promotie.

 

Ook voor jouw bedrijf?

Het Online Prijzenfestival is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar ook tussendoor worden ook af en toe al prijzen weggegeven. Ideaal te combineren met een Facebook en/of Instagram campagne!

 

Doel: Klantentrekker | Omzetverhoger | Impulsaankopen | Herhalingsbezoek | Fun

 

Stuur mij meer info