Bingo

Iedereen is er dol op!

Boodschappenbingo!

Deze bingoactie zorgt voor interactie, loyaliteit en een hogere besteding. En niet te vergeten: fun!

Met deze ouderwets gezellige actie maken je klanten kans op mooie prijzen. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode. Deze actiecodes kunnen ze op jouw eigen actiewebsite toevoegen aan een digitale bingokaart. Een volle kaart kan ingezet worden voor een kansprijs of een gegarandeerde prijs, waarmee de klant meedoet aan de verloting van mooie hoofdprijzen. Hoe meer volle bingokaarten, hoe meer kans!
 

Demo Bingo 1

Demo Bingo 2

 

Bingoactie Boodschappenbingo

 

Hoe werkt het?

Meedoen is heel eenvoudig, de klant ontvangt tijdens de actieperiode bij een besteding van een X bedrag aan boodschappen een voucher met een unieke code. Deze code kan worden omgezet naar een digitale bingozegel op de actiewebsite. De eerste keer dat de klant de code invult, kan men heel gemakkelijk een persoonlijk account aanmaken. De unieke code wordt omgezet naar een digitale bingozegel die automatisch op de online bingokaart geplaatst wordt. Staat de bingozegel niet op de kaart? Dan wordt deze geplaatst op het boodschappenlijstje. Deze bingozegel kan op de volgende bingokaart ingevoerd worden, op deze manier wordt de klant aangespoort om verder te spelen. Wanneer de klant bingo heeft, kan hij de volle online bingokaart inzetten op één van de beschikbare prijzen. 


Ook voor jouw bedrijf?

De bingo is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar tussendoor worden al prijzen weggegeven. Ideaal te combineren met een Facebook en/of Instagram campagne!

 

 

Doel: Klantentrekker | Omzetverhoger | Impulsaankopen | Herhalingsbezoek | Fun

 

Stuur mij meer info

 

Carin van der Wijst | Jumbo van Bergen

Het succes van een goede actie in je supermarkt
Dat begint met je eigen medewerkers, daar is Carin van der Wijst van Jumbo van Bergen uit Oss van overtuigd. Zij zijn namelijk de beste ambassadeurs! Het leverde een respons op van maar liefst 70%.

Kerstpakket

Het was een bewogen jaar, dat kunnen we wel stellen. Het was voor Carin reden om de klanten met een leuke actie in het zonnetje te zetten. ‘We waren op zoek naar iets unieks. We hadden Selly al eerder leren kennen, toen ik met Ivo in contact kwam via een nieuwsbrief. Het leuke aan Ivo is dat hij echt met je meedenkt over welke actie het beste past bij je organisatie en je klanten. Zijn enthousiasme werkt zo aanstekelijk! We hebben gekozen voor de Osse Boodschappenbingo. We hebben de actie eerst aan onze medewerkers aangeboden. In hun kerstpakketten hebben we vouchers met actiecodes gestopt, zodat ze zelf mee konden doen. De prijzen die we beschikbaar wilden stellen voor de klanten, hebben we ook voor hen in de prijzenpot gestopt. Ze maakten de actie zelf van A tot Z mee, hadden er veel lol in én ze snapten meteen het principe van de actie. Hun enthousiasme voor de actie brachten ze over op de klanten die we na de feestdagen aan de actie lieten meedoen. We zijn ervan overtuigd dat het de kracht is geweest van onze succesvolle actie.’ 

Lees hier het hele verhaal