BBQ Party

Deze zomer zit je gebakken!

Deze zomer zitten jouw klanten gebakken! Want bij jouw supermarkt maak je kans op vele mooie zomerse BBQ prijzen! 

Met de BBQ Party behoort het plakken van zegeltjes voorgoed tot de verleden tijd. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode. Deze actiecodes kunnen ze op jouw eigen actiewebsite toevoegen aan een digitale spaarkaart. Een volle spaarkaart kan ingezet worden als lot op een hoofdprijs (bijvoorbeeld een BBQ feest voor de hele straat, of een BBQ). Maar de volle spaarkaart kan ook direct worden verzilverd voor een "weekprijs". Hiermee kan de klant direct een voucher krijgen voor een gratis BBQ product, mooie korting of ‘drie halen-twee betalen’ acties in de eigen supermarkt of winkelcentrum. Win-win voor iedereen!


Hoe werkt het?
Stap voor stap:

  1. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een actiecode (vouchers) 
  2. Deze kunnen zij online activeren op jouw speciale feestelijke actiewebsite. Klanten dienen eenmalig hun naw-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Zo bouw je aan een interessant klantinformatiesysteem. Het dashboard dat hiervoor ontwikkeld is, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.
  3. Als de spaarkaart van een klant vol is, kunnen ze deze inwisselen voor een hoofd- of weekprijs. Jij stelt de prijzen beschikbaar. Wij regelen de rest: van instore-promotie tot FB-campagne, wij stappen in waar jij wilt. 
  4. Gedurende de retail actie versturen wij regelmatig nieuwsbrieven; met nieuws en speciale acties. Hiermee zetten we de deelnemers aan om mee te blijven doen.
  5. We adviseren over de unieke momenten in de campagne (uitreiking prijzen, aankondiging, online exposure) en kunnen waar nodig ondersteunen in de promotie. 


Klantenbinding
De BBQ party is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die worden verstuurd. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar ook tussendoor worden soms al prijzen weggegeven. Ideaal te combineren met een Facebook en/of Instagram campagne!