Een smakelijke funactie!

Klanten ontvangen een Chocoladeletterkrassen speelkaart bij besteding van een bepaald bedrag. Daarmee nodig je hen uit om naar de speciale actie website te gaan. De klant 'krast' met de vinger over het scherm van de mobiele telefoon de kraslaag weg, of doet dit met de muis als de computer wordt gebruikt. De klant ziet direct of hij of zij een prijs heeft gewonnen. 

Naast prijzen zoals (luxe) chocoladeletters of strooigoed biedt Chocoladeletterkrassen de mogelijkheid om klanten met kortingen en tegoedbonnen naar de verschillende winkels te leiden.

Om de unieke code in te kunnen vullen, moet de klant zijn of haar emailadres invullen. Je bepaalt zelf welke klantinformatie je verder nog wilt verzamelen. Zo verzamel je op een eenvoudige manier een bestand aan relevante e-mailadressen en info. Deze kun je inzetten voor andere marketingdoeleinden, zoals het versturen van nieuwsbrieven.

Selly organiseert retail acties - winkelcentrum promotie - Chocoladeletterkrassen

 

Ook voor jouw bedrijf?

Chocoladeletterkrassen is een laagdrempelige actie die voor iedereen leuk is. Het plezier van het krijgen van een Chocoladeletterkrassen speelkaart, de spanning van het krassen en de vreugde van een prijs maken van deze actie een succes. De prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld en worden afgehaald bij de winkelier die de prijs beschikbaar stelt. Dit stimuleert de verkoop in de actieperiode. Winkeliers scoren zo meer klanten, meer omzet en meer rendement. 

 

Doel: Sfeer en fun | Klantentrekker | Impulsaankopen | Coronaproof | Herhalingsbezoek

 

Stuur mij meer info